Mērķis
Veicināt junioru hokeja popularitāti.
Ideja
Lai gan hokeja popularitāte Latvijā pieaug, situācija junioru hokejā paliek arvien sarežģītāka. Ņemot vērā hokeja saimniecības nesakārtotību, kur gaužām ierobežotā finansējuma dēļ viss turas uz vecāku finansiālo atbalstu, ļoti daudziem talantīgiem jauniešiem nav iespēju apgūt hokeja meistarības prasmes. Savukārt pašmāju līgās trūkst konkurences, kas ļautu izaudzināt spēcīgu nākamo hokeja paaudzi.
Lai piesaistītu uzmanību sarežģītajai situācijai Latvijas junioru hokejā, veicot darbu pie mediju attiecībām, jautājumam tika nodrošināta plaša publicitāte. Tika piesaistīts viens no zināmākajiem uzņēmējiem Latvijā, Gunārs Ķirsons, kurš paziņoja par savas hokeja komandas izveidi un gatavību iesaistīties junioru hokeja attīstībā.
Rezultāts
Visas sezonas laikā tika nodrošinātas intervijas, publikācijas un pat TV klātbūtne un online translācijas no Latvijas junioru hokeja čempionāta spēlēm, būtiski palielinot interesi par junioru hokeju un situāciju sportā kopumā.
Publikācijas
- DELFI – http://www.delfi.lv/sports/news/hockey/news/debijas-sezona-lido-latvija-klust-par-u-14-latvijas-cempioniem-hokeja.d?id=45769104
- DIENA – http://www.diena.lv/sports/hokejs/kirsons-iesaistas-latvijas-junioru-hokeja-attistiba-un-izveido-komandu-lido-latvija-14076291
- Sporta Centrs – http://sportacentrs.com/hokejs/17112014-kirsona_atbalstita_bernu_komanda_lido_pie